MADINAH AL MUNAWWARAH


Aku tersedar jam 3 pagi..kesejukan buat aku nyenyak tido..mungkin sebab keletihan yang amat sangat..bila tersedar aku terpandang menara masjid Nabawi..Ya Allah, Engkau telah mengizinkan aku menjejakkan kaki sekali lagi untuk menziarahi Makam KekasihMU MUHAMMAD S.A.W dan para sahabat Baginda RA..

Air mata tetiba menitis...kerinduanku kepada Rasulullah SAW makin membuak2..selepas berkemas di bilik..jam 4 pagi aku dah turun menuju masjid Nabawi untuk bersolat subuh dan menziarahi Makam Rasulullah SAW dan para sahabat Baginda RA.

Selepas solat subuh aku bergegas bersama ribuan jamaah untuk menziarahi Baginda SAW dan kelihatan ramai jamaah masih bersembahyang..sembahyang apa pulak lps subuh nie?? isk isk..aku pun berkata " la Solata bakda Solata Subh"..aku kata perlahan ja...hehe

0 comments:

Post a Comment